nov 102020
 

Charakterizovali sme pojem nesúvislý text a príklady nesúvislých textov vhodných na prírodovedných predmetoch. Bolo by vhodné, aby ich učitelia sami vedeli zostavovať a využívať napríklad v rámci výkladu, na precvičenie a upevnenie učiva i jeho zopakovanie. V závislosti od ročníka musí učiteľ postupne zvyšovať náročnosť textu. Pre rozvíjanie čitateľskej gramotnosti je potrebné využívať čo najširšie spektrum textov, s ktorými sa žiak môže skôr alebo neskôr vo svojom živote stretnúť.

Dátum konania: 10.11.2020 (14:00-17:00)
Miesto konania: pavilón F
Vedúci: Ing. Alena Lalinská
Počet účastníkov: 6 (Ing. Alena Lalinská, Ing. Jaroslava Beňušová, Ing. Ivana Jurčová, PaedDr. Marta Šplhová, Mgr. Jozef Šimko, Ing. Viola Kiššová)

 Odoslať komentár

Pri písaní môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(povinné)

(povinné)

80 − 72 =

*