okt 222021
 

4.A – T5 MAT
Témou hodiny bolo delenie 10,100,1000. Na začiatku hodiny žiaci vypracovali krátku samostatnú prácu, kde som zistila, či žiaci pochopili učivo z predchádzajúcej hodiny. Následne som im vysvetlila princíp delenia 10,100,1000. Spoločne žiaci vypracovali niekoľko úloh, potom pracovali samostatne v pracovných listoch.

Dátum konania: 22.10.2021 (10:50-11:35)
Miesto konania: 4.A
Učiteľ: PaedDr. Katarína Šoleková
Počet žiakov: 20 (Eliška Cesneková, Natália Ďuranová, Alexander Evgeniev Dushev, Adam Fotta, Oliver Gaňa, Matej Gazdík, Marco Goda, Jakub Hlad, Sofia Jantošová, Marko Jašurek, Lea Knutelská, Agáta Koledová, Tomáš Kopčan, Dárius Kubáň, Vanesa Kubáňová, Leonard Muška, Anna Oboňová, Sofia Pelikánová, Tamara Pilátová, Viktória Vladimíra Suranová)

 Odoslať komentár

Pri písaní môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(povinné)

(povinné)

+ 30 = 37

*