Aktivity

Prehľad kľúčových udalostí a výsledkov činnosti uskutočnenej v rámci realizácie aktivít projektu

nov 102021
 

8.A – BKP
Vytvorenie plánu spracovania a konzultácií. Formulácia čiastkových činností a cieľov vypracovania projektu. Vytvorenie harmonogramu činností na ročníkovom projekte do jednotlivých mesiacov. Výber konzultanta a zadanie termínov konzultácií po ukončené hlavných častí spracovania projektu.

Dátum konania: 10.11.2021 (11:45-12:30)
Miesto konania: učebňa informatiky Tera
Učiteľ: Jana Milová
Počet žiakov: 13 (Klaudia Belová, Tamara Betková, Marek Dujčík, Dominika Ďuratná, Beáta Gašparíková, Luboš Halama, Michal Hehejík, Ema Jantáková, Ema Kákošová, Melánia Kirschnerová, Matej Mesiarik, Filip Milo, Vanesa Molčíková)

nov 102021
 

9.A – T9 MAT
Získané poznatky z pravdepodobnosti si žiaci utvrdili na úlohách s hracími kartami. Vypracovali rôzne typy príkladov na rôznej úrovni. Túto časť doplnilo zadanie Bonboniéra, z ktorého vychádzali štyri úlohy.

Dátum konania: 10.11.2021 (11:45-12:30)
Miesto konania: učebňa matematiky Drak
Učiteľ: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet žiakov: 27 (Lenka Bikárová, Adam Blahák, Karolína Brezániová, Sandra Čechová, Tamara Frátriková, Sofia Gjablová, Nina Hlavčová, Dominik Hložný, Marián Hoferica, Samuel Jakubec, Lucia Jamborová, Viktória Káčerová, Samuel Kahák, Katarína Kasáková, Daniel Knotek, Marek Kobrtek, Jozef Korčok, Maximilián Kuzica, Petronela Kvašňovská, Victoria Obšivaná, Patrik Pollák, Samuel Puškáš, Samuel Suran, Tatiana Tučeková, Tomáš Veverka, Maksym Volkov, Jakub Zavartkay)

nov 102021
 

4.C – T5 MAT
Na hodine sme pokračovali s témou Kombinatorika. Žiaci dostali pracovné listy, ktoré som vytvorila na túto tému. Pracovali samostatne a na záver sme si úlohy spoločne prekontrolovali.

Dátum konania: 10.11.2021 (10:50-11:35)
Miesto konania: 4.C
Učiteľ: Mgr. Monika Pistovčáková
Počet žiakov: 23 (Nina Badurová, Daniela Benčíková, Frederico Brand, Klaudia Čurejová, Alica Dančíková, Michaela Ďurajková, Kristína Habrunová, Jakub Horák, Nela Jankovič, Adam Kákoš, Hanna Mackovič, Ján Sebastián Mešo, Martin Michulek, Matúš Milec, Patrik Mindek, Michal Myšiak, Alica Štauderová, Dávid Višňovský, Emma Vohralíková, Dominik Vojtek, Lucia Vyletelová, Patrik Zikeš, Dominik Židek)

nov 102021
 

8.A – BKP
Vytvorenie plánu spracovania a konzultácií. Formulácia čiastkových činností a cieľov vypracovania projektu. Vytvorenie harmonogramu činností na ročníkovom projekte do jednotlivých mesiacov. Výber konzultanta a zadanie termínov konzultácií po ukončené hlavných častí spracovania projektu.

Dátum konania: 10.11.2021 (10:50-11:35)
Miesto konania: učebňa informatiky Tera
Učiteľ: Mgr. Jozef Šimko
Počet žiakov: 13 (Dávid Obžera, Lucia Ondrašinová, Sára Piteková, Sandra Polgárová, Tomáš Randík, Tomáš Rusnačko, Peter Smolinský, Matúš Stanovčák, Ferdinand Straka, Lenka Šlosárová, Sebastián Šúň, Dominik Tužinský, Uartin Urbánek)

nov 092021
 

Súťaže a didaktické hry vo vyučovacom procese: Vysvetlenie významu súťaží a didaktických hier vo vyučovacom procese. Porovnanie si skúseností s ich používaním. Tipy na konkrétne didaktické hry a súťaže.

Dátum konania: 9.11.2021 (14:00-17:00)
Miesto konania: učebňa CJ3
Vedúci: Mgr. Barbora Boguská
Počet účastníkov: 9 (Mgr. Barbora Boguská, Mgr. Katarína Čapeková, Mgr. Michaela Teichgrábová, Mgr. Andrea Rabčanová, Mgr. Katarína Kalmanová, Mgr. Miriama Kotríková, Mgr. Daniela Ozimý, Mgr. Lenka Muščíková, Mgr. Mária Oršulová)

nov 092021
 

Dištančné vzdelávanie z hľadiska svojich aplikačných predpokladov predstavuje samostatný celok. Vytváranie podmienok a predpokladov pre dištančné vyučovanie záleží na vzájomnej kooperácii všetkých vstupných, koordinačných, zdrojových, výkonných, aplikačných aj konzumných prvkoch (technických aj personálnych). Naše stretnutie sa zameralo práve na predpoklady realizácie.

Dátum konania: 9.11.2021 (14:00-17:00)
Miesto konania: učebňa matematiky Drak
Vedúci: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet účastníkov: 7 (PaedDr. Alexandra Brestovanská, Mgr. Jana Mravcová, Ing. Ivana Jurčová, Mgr. Jaroslava Dudjaková, Mgr. Janka Porubčanská, Mgr. Peter Takáč, Mgr. Zita Takáčová)

nov 092021
 

4.B – T5 SJL
Témou hodiny bolo delenie predponových slov. Zopakovali sme si predpony v rôznych slovách. Žiaci vyhľadávali slová s predponami v dennej tlači.

Dátum konania: 9.11.2021 (11:45-12:30)
Miesto konania: 4.B
Učiteľ: Mgr. Michaela Hlavajčíková
Počet žiakov: 23 (Marek Adamov, Nela Diežková , Karin Franclová, Liliana Fujáková, Soňa Gaburová, Marcus Gallia, Michaela Hudecová, Michal Chládek, Tobiáš Chládek, Lucia Káčiková, Lenka Mačeková, Sofia Matúšová, Marián Púček, Alex Rychnavský, Nikola Smetanová, Vanesa Svobodová, Marián Szczypiński, Maxim Škulec, Sebastián Škvarna, Patrik Šuška, Daniel Toráč, Vanesa Vozárová, Andrej Záborský)

nov 092021
 

4.B – T5 MAT
Na hodine sme pokračovali s témou Kombinatorika. Žiaci dostali pracovné listy, ktoré som vytvorila na túto tému. Pracovali samostatne a na záver sme si úlohy spoločne prekontrolovali.

Dátum konania: 9.11.2021 (8:55-9:40)
Miesto konania: 4.B
Učiteľ: Mgr. Monika Pistovčáková
Počet žiakov: 23 (Marek Adamov, Nela Diežková , Karin Franclová, Liliana Fujáková, Soňa Gaburová, Marcus Gallia, Michaela Hudecová, Michal Chládek, Tobiáš Chládek, Lucia Káčiková, Lenka Mačeková, Sofia Matúšová, Marián Púček, Alex Rychnavský, Nikola Smetanová, Vanesa Svobodová, Marián Szczypiński, Maxim Škulec, Sebastián Škvarna, Patrik Šuška, Daniel Toráč, Vanesa Vozárová, Andrej Záborský)

nov 082021
 

5 Dôvodov, prečo by robotika nemala chýbať v školských osnovách: Na zvýšenie digitálneho indexu Slovenskej ekonomiky existuje mnoho opatrení, avšak len vzdelaný pracovný trh s dostatočnými digitálnymi zručnosťami bude zárukou ich úspešnej realizácie. Nezastupiteľnú úlohu v tomto smere majú najmä učitelia. Je veľmi dôležité, aby mali mladí ľudia záujem spojiť svoju budúcnosť s aspektmi robotiky.

Dátum konania: 8.11.2021 (14:00-17:00)
Miesto konania: učebňa informatiky Tera
Vedúci: Mgr. Katarína Čapeková
Počet účastníkov: 6 (Mgr. Katarína Čapeková, PaedDr. Alexandra Brestovanská, Mgr. Mária Oršulová, Mgr. Miriama Kotríková, PaedDr. Janka Kamenská Halečková, Mgr. Sylvia Tureková)

nov 082021
 

4.A – T5 SJL
Téma hodiny: Pravopis slov po obojakej spoluhláske. Zopakovali sme si vybrané slová. Vysvetlili sme si významy slov. Rozlišovali sme slová s i a y. Spoločne sme vypracovali úlohy zamerané na vybrané a odvodené slová.

Dátum konania: 8.11.2021 (11:45-12:30)
Miesto konania: dištančné vyučovanie
Učiteľ: PaedDr. Katarína Šoleková
Počet žiakov: 20 (Eliška Cesneková, Natália Ďuranová, Alexander Evgeniev Dushev, Adam Fotta, Oliver Gaňa, Matej Gazdík, Marco Goda, Jakub Hlad, Sofia Jantošová, Marko Jašurek, Lea Knutelská, Agáta Koledová, Tomáš Kopčan, Dárius Kubáň, Vanesa Kubáňová, Leonard Muška, Anna Oboňová, Sofia Pelikánová, Tamara Pilátová, Viktória Vladimíra Suranová)