Aktivity

Prehľad kľúčových udalostí a výsledkov činnosti uskutočnenej v rámci realizácie aktivít projektu

dec 172019
 

Záťažové situácie v práci učiteľa. Ako ich identifikovať a ako k nim pristupovať. Spôsoby prevencie.

Dátum konania: 17.12.2019 (14:00-17:00)
Miesto konania: PC Tera F64
Vedúci: Mgr. Barbora Boguská
Počet účastníkov: 8 (Mgr. Barbora Boguská, Mgr. Katarína Čapeková, Mgr. Lucia Frančeková, Mgr. Stanislava Horáčková, Mgr. Katarína Kalmanová, Mgr. Miriama Kotríková, Mgr. Daniela Ozimý, Mgr. Lenka Muščíková)

dec 172019
 

Na záver kalendárneho roka bol sviatočný krúžok. Žiaci sa rozdelili do skupín a zapojili sa do prírodovedného kvízu. Najlepšie tri skupiny boli odmenené diplomom a všetci zúčastnení dostali sladkú odmenu.

Dátum konania: 17.12.2019 (14:00-15:00)
Miesto konania: Pavilón G
Učiteľ: PaedDr. Eva Kopincová
Počet účastníkov: 12 (Dean Dolinajec, Alexander Evgeniev Dushev, Jakub Hlad, Marko Jašurek, Dárius Kubáň, Sofia Pelikánová, Viktória Vladimíra Suranová, Daniela Benčíková, Frederico Brand, Klaudia Čurejová, Alica Dančíková, Kristína Habrunová)

dec 172019
 

Na záver kalendárneho roka bol sviatočný krúžok. Žiaci sa rozdelili do skupín a zapojili sa do prírodovedného kvízu. Najlepšie tri skupiny boli odmenené diplomom a všetci zúčastnení dostali sladkú odmenu.

Dátum konania: 17.12.2019 (14:00-15:00)
Miesto konania: Pavilón G
Učiteľ: PaedDr. Miriam Goljanová
Počet účastníkov: 12 (Michaela Ďurajková, Jakub Horák, Nela Jankovič, Adam Kákoš, Michal Myšiak, Dávid Višňovský, Emma Vohralíková, Izabela Bartošová, Vanda Golisová, Emília Goljanová, Tobias Konoradský, Sofia Králiková)

dec 172019
 

4.C – T5 MAT
Témou hodiny boli grafy. Žiaci sa učili orientovať v stĺpcovom grafe. Riešili aplikačné úlohy súvisiace s orientáciou v stĺpovom grafe

Dátum konania: 17.12.2019 (11:35-12:20)
Miesto konania: 4.C
Učiteľ: Mgr. Katarína Kalmanová
Počet žiakov: 20 (Ondrej Báčik, Šimon Benko, Alžbeta Bernátová, Kristína Faryová, Leo Holý, Karin Chovančíková, Samuel Jančuška, Samuel Jaška, Juraj Knutelský, Tatiana Machutová, Adam Malec, Dominika Papajová, Lukáš Raab, Liliana Sabová, Sarah Slučiková, Patrik Ševčík, Šimon Školník, Peter Švrlo, Kamila Trnovcová, Radovan Turský)

dec 162019
 

Žiaci sa starali o založené záhony. Ich úlohou bolo preriediť vysiaty materiál, pikírovať rastliny. Keď boli rastlinky dostatočne vysoké a vyrastené, bolo nutné ich rozsadiť. V prípade potreby sa rastlinky prihnojovali.

Dátum konania: 16.12.2019 (14:00-15:00)
Miesto konania: 9.A
Učiteľ: Ing. Alena Lalinská
Počet účastníkov: 13 (Viktória Brindová, Adela Gašková, Lenka Grüllingová, Simona Hulínová, Barbora Kmecíková, Silvia Michulková, Ela Rašková, Šárka Sádecká, Sára Vicenová, Maroš Kopera, Jakub Kubička, Klaudia Lalinská, Naďa Papánová)

dec 162019
 

Separovanie odpadu – Žiaci sa oboznámili so základnými zložkami triedeného odpadu. Medzi základné zložky separovaného zberu sme zaradili aj menej známe druhy ako kovový šrot a hliníkové obaly, drobný stavebný odpad, nebezpečný odpad, elektroodpad a biologický odpad.

Dátum konania: 16.12.2019 (14:00-15:00)
Miesto konania: Pavilón F Chodba 1. posch.
Učiteľ: Ing. Jaroslava Beňušová
Počet účastníkov: 12 (Nina Lalinská, Dušan Dudek, Jessica Ilenčíková, Zuzana Jamborová, Sofia Kapalová, Dávid Koňušík, Gabriela Kosová, Nina Kyšková, Marko Rebro, Laura Rybárová, Natália Špaňúrová, Emma Vavricová)

dec 162019
 

9.A – T9 MAT
Úlohy na nerovnice, v ktorých si žiaci upevnili vedomosti o ekvivalentných úpravách vychádzali z biológie človeka. Jednotlivé údaje o stavbe ľudského tela získali z textov, tabuliek a grafom. Žiaci sa naučili vybrať potrebné údaje pre zostavenie nerovnice a jej výpočet.

Dátum konania: 16.12.2019 (11:35-12:20)
Miesto konania: 9.A
Učiteľ: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet žiakov: 22 (Tomáš Berzák, Viktória Brindová, Martin Ďurana, Adam Fuček, Peter Fujdiak, Adela Gašková, Filip Gazdík, Lenka Grüllingová, Simona Hulínová, Michal Jurčo, Samuel Kákoš, Barbora Kmecíková, Patrik Kocemba, Milan Kozlík, Adam Kypus, Silvia Michulková, Ela Rašková, Šárka Sádecká, Dávid Schwarz, Simona Sklenár, Pavol Vavrica, Sára Vicenová)

dec 132019
 

4.A – T5 MAT
Témou hodiny bola Geometria, útvary. Žiaci si zopakovali pojmy úsečka, priamka, bod, štvorec, obdĺžnik. Vypracovali pracovný list zameraný na pravdivosť a nepravdivosť. Spoločne sme si povedali správne odpovede.

Dátum konania: 13.12.2019 (8:40-9:25)
Miesto konania: 4.A
Učiteľ: PaedDr. Katarína Šoleková
Počet žiakov: 19 (Andrej Bílek, Roman Čúz, Daniel Dobrovič, Michal Káčik, Lea Koláriková, Nela Koledová, Vanessa Kovandová, Saskia Krchnavá, Rebeka Križanová, Dominik Manga, Paulína Mindeková, Marko Murín, Ivan Vladimír Suran, Timotej Šaran, Vladimír Šintaj, Maximilián Andrej Šoška, Veronika Trnovcová, Maiia Volkova, Maroš Žiačik)

dec 132019
 

4.B – T5 MAT
Témou hodiny bola Geometria, útvary. Žiaci si zopakovali pojmy úsečka, priamka, bod, štvorec, obdĺžnik. Následne v pracovných listoch mali za úlohu krížikom označiť pravdivé tvrdenia typu: Priamka nie je ohraničená, bol x neleží na priamke p, trojuholník ma 4 strany…

Dátum konania: 13.12.2019 (7:45-8:30)
Miesto konania: 4.B
Učiteľ: Mgr. Monika Pistovčáková
Počet žiakov: 21 (Andrej Rička, Matúš Horák, Lukáš Hrivko, Alexandra Janíčková, Sandra Jaroščiaková, Martin Jurga, Adela Klimková, Aneta Kostiková, Filip Kostolný, Simona Macúšová, Filip Machut, Monika Machynová, Alexandra Makuková, Lucia Rosivalová, Kristína Rumanová, Denis Staňo, Linda Straková, David Štaffen, Lukáš Turský, Peter Úkrop, Michal Závodský)

dec 122019
 

Hlavnou témou stretnutia boli metódy diagnostikovania úrovní prírodovednej gramotnosti. Riešili sme rôzne typy úloh v prírodovedných predmetoch, zaraďovanie netextových úloh – grafy a tabuľky, a využívanie autentických materiálov napr. letáky a články z novín a časopisov.

Dátum konania: 12.12.2019 (14:00-17:00)
Miesto konania: Pavilón F
Vedúci: Ing. Alena Lalinská
Počet účastníkov: 7 (Ing. Alena Lalinská, Ing. Jaroslava Beňušová, Ing. Ivana Jurčová, PaedDr. Marta Šplhová, Mgr. Jozef Šimko, Ing. Viola Kiššová, PaedDr. Alexandra Brestovanská)