Aktivity

Prehľad kľúčových udalostí a výsledkov činnosti uskutočnenej v rámci realizácie aktivít projektu

máj 192020
 

Medzipredmetové vzťahy na zvyšovanie prírodovednej gramotnosti. Členovia jednotlivých klubov navzájom zdieľali svoje praktické skúsenosti pri rozvíjaní čitateľskej, ale i prírodovednej gramotnosti na svojich predmetoch. Hľadali sme spoločné a odlišné črty pri príprave didaktického materiálu, či pri práci s textom s medzipredmetovým charakterom.

Dátum konania: 19.5.2020 (14:00-17:00)
Miesto konania: biologická učebňa
Vedúci: Ing. Alena Lalinská
Počet účastníkov: 7 (Ing. Alena Lalinská, Ing. Jaroslava Beňušová, Ing. Ivana Jurčová, PaedDr. Marta Šplhová, Mgr. Jozef Šimko, Ing. Viola Kiššová, PaedDr. Alexandra Brestovanská)

máj 182020
 

4.C – T5 MAT
Na začiatku online hodiny sme si zadali pokyny na vypracovanie testu. Upozornila som ich na problémové úlohy. Následne test vypracovali samostatne a odpovede zaslali elektronicky na edupage.

Dátum konania: 18.5.2020 (8:40-9:25)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Katarína Kalmanová
Počet žiakov: 19 (Ondrej Báčik , Šimon Benko , Alžbeta Bernátová , Kristína Faryová , Leo Holý , Karin Chovančíková, Samuel Jančuška , Samuel Jaška , Juraj Knutelský , Tatiana Machutová , Adam Malec , Dominika Papajová , Liliana Sabová , Sarah Slučiková , Patrik Ševčík , Šimon Školník , Peter Švrlo , Kamila Trnovcová , Radovan Turský )

máj 182020
 

4.A – T5 MAT
Na začiatku online hodiny sme si zadali pokyny na vypracovanie testu. Upozornila som ich na problémové úlohy. Následne test vypracovali samostatne a odpovede zaslali elektronicky na edupage.

Dátum konania: 18.5.2020 (8:40-9:25)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: PaedDr. Katarína Šoleková
Počet žiakov: 19 (Andrej Bílek , Roman Čúz , Daniel Dobrovič , Michal Káčik , Lea Koláriková, Nela Koledová, Vanessa Kovandová , Saskia Krchnavá , Rebeka Križanová , Dominik Manga , Paulína Mindeková , Marko Murín , Ivan Vladimír Suran , Timotej Šaran, Vladimír Šintaj , Maximilián Andrej Šoška , Veronika Trnovcová , Maiia Volkova , Maroš Žiačik )

máj 182020
 

4.B – T5 MAT
Na online hodine žiaci vypracovávali test 5A. Pozostával z 24 úloh. Žiaci výpočty robili na papieri a výsledky vpisovali do odpoveďového hárku. Odpoveďový hárok poslali cez edupage, kde bol vyhodnotený pani učiteľkou a bola každému žiakovi zaslaná spätná väzba aj s riešením problémových úloh.

Dátum konania: 18.5.2020 (8:40-9:25)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Monika Pistovčáková
Počet žiakov: 21 (Andrej Rička , Matúš Horák , Lukáš Hrivko , Alexandra Janíčková, Sandra Jaroščiaková, Martin Jurga , Adela Klimková , Aneta Kostiková , Filip Kostolný , Simona Macúšová , Filip Machut , Monika Machynová , Alexandra Makuková , Lucia Rosivalová , Kristína Rumanová , Denis Staňo , Linda Straková, David Štaffen , Lukáš Turský , Peter Úkrop , Michal Závodský )

máj 152020
 

Diskusia k projektovým témam. Riešenie otázok týkajúcich sa dištančného vzdelávania 2. stupeň.

Dátum konania: 15.5.2020 (14:00-16:00)
Miesto konania: zborovňa
Vedúci stretnutia: PaedDr. Janka Kamenská Halečková
Počet účastníkov: 22 (PaedDr. Janka Kamenská Halečková, Mgr. Jana Hovorová, Anna Hodoňová, Ing. Katarína Drevená, Mgr. Miriama Kotríková, Mgr. Stanislava Horáčková, Mgr. Mária Oršulová, Mgr. Barbora Boguská, Mgr. Lenka Muščíková, Mgr. Katarína Kalmanová, Mgr. Lucia Frančeková, Mgr. Daniela Ozimý, Mgr. Monika Pistovčáková, Mgr. Michaela Hlavajčíková, PaedDr. Katarína Šoleková, PaedDr. Alexandra Brestovanská, Mgr. Jana Mravcová, RNDr. Dagmar Stoilová, Ing. Jaroslava Beňušová, Ing. Alena Lalinská, PaedDr. Eva Kopincová, Mgr. Katarína Čapeková)

máj 152020
 

9.B – T9 MAT
Ihlan
Prostredníctvom kontextových problémových úloh si žiaci precvičili a upevnili svoje vedomosti z daného učiva. Riešili úlohy rôznych úrovní.

Dátum konania: 15.5.2020 (10:40-11:25)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet žiakov: 23 (Ema Benková, Petra Dujčíková, Valéria Gabajová, Daniela Gírová, David Hechtberger, Janka Holbičková, Daniela Hronská, Erik Janošík, Timotej Kandela, Maroš Kopera, Jakub Kubička, Kristína Kučeráková, Simona Kvasnicová, Klaudia Lalinská, Veronika Magová, Adrián Obžera, Naďa Papánová, Zoran Polgár, Dominika Randíková, Marcus Rudzan, Emma Staňová, Martin Súľovský, Natália Škvareninová)

máj 152020
 

9.A – T9 MAT
Kužeľ
Prostredníctvom kontextových problémových úloh si žiaci precvičili a upevnili svoje vedomosti z daného učiva. Riešili úlohy rôznych úrovní.

Dátum konania: 15.5.2020 (9:35-10:20)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet žiakov: 22 (Tomáš Berzák, Viktória Brindová , Martin Ďurana , Adam Fuček , Peter Fujdiak, Adela Gašková , Filip Gazdík, Lenka Grüllingová, Simona Hulínová , Michal Jurčo, Samuel Kákoš, Barbora Kmecíková, Patrik Kocemba, Milan Kozlík, Adam Kypus, Silvia Michulková, Ela Rašková, Šárka Sádecká, Dávid Schwarz, Simon Sklenár, Pavol Vavrica , Sára Vicenová)

máj 142020
 

9.B – T9 SJL
Testové úlohy s. 102

Dátum konania: 14.5.2020 (10:40-11:25)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Stanislava Horáčková
Počet žiakov: 23 (Ema Benková, Petra Dujčíková, Valéria Gabajová, Daniela Gírová, David Hechtberger, Janka Holbičková, Daniela Hronská, Erik Janošík, Timotej Kandela, Maroš Kopera, Jakub Kubička, Kristína Kučeráková, Simona Kvasnicová, Klaudia Lalinská, Veronika Magová, Adrián Obžera, Naďa Papánová, Zoran Polgár, Dominika Randíková, Marcus Rudzan, Emma Staňová, Martin Súľovský, Natália Škvareninová)

máj 142020
 

8.B – BKP
Spracovanie prezentácie. Výber textov z písomnej dokumentácie ročníkového projektu vhodných pre budúcu prezentáciu. Ukážky vhodného a nevhodného výberu so zdôvodnením.

Dátum konania: 14.5.2020 (10:40-11:25)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Mária Oršulová
Počet žiakov: 12 (Matúš Benko, Lucia Budajová, Adrian Rudolf Frátrik, Šimon Gabaj, Jana Gašparíková, Patrik Gärtner, Tobiáš Chebeň, Adriana Kaličáková, Martin Klimek, Samuel Koňušík, Lea Kubíncová, Valentína Stoilová)

máj 142020
 

8.B – BKP
Spracovanie prezentácie. Výber textov z písomnej dokumentácie ročníkového projektu vhodných pre budúcu prezentáciu. Ukážky vhodného a nevhodného výberu so zdôvodnením.

Dátum konania: 14.5.2020 (10:40-11:25)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Katarína Čapeková
Počet žiakov: 10 (Jakub Knižka, Matúš Krištek, Vitória Labudová, Júlia Magdalíková, Viktória Michulková, Michaela Ochodničanová, Martin Rusnačko, Sára Šimeková, Peter Závodský, Jakub Zvolenský)