Aktivita 2

Prehľad kľúčových udalostí a výsledkov činnosti uskutočnenej v rámci realizácie aktivity

jan 202021
 

9.A – T9 SJL
Vyhodnotenie testu zameraného na čitateľskú gramotnosť. Kontrola chýb a následné vysvetľovanie pochybností.

Dátum konania: 20.1.2021 (9:00-10:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Miriama Kotríková
Počet žiakov: 19 (Mercedes Clare Dúžeková, Tomáš Fujdiak, Nikola Gajdošová, Veronika Hlávková, Katarína Janíčková, Matúš Jurák, Bibiána Kollárová, Adam Kostik, Jakub Lupták, Samuel Malec, Juraj Mikulka, Samuel Neuman, Adam Sabol, Lucia Salajová, Sophia Stancová, Bronislav Škrivánek, Sofia Šmihovská, Kristína Švelková, Michaela Vyletelová)

jan 202021
 

8.B – BKP
Spracovanie písomnej dokumentácie projektu: Dokončovanie textu informačnej časti projektovej dokumentácie. Kontrola správnosti formálnych požiadaviek na text, overenie dodržania výkladového slohového postupu s cieľom vytvoriť text referátu. Kontrola správnosti uvádzania citovaných textov.

Dátum konania: 20.1.2021 (9:00-10:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Mária Oršulová
Počet žiakov: 11 (Milan Barčík, Adrián Rudolf Frátrik, Aneta Harciníková, Dominik Hložný, Marián Hoferica, Viktória Káčerová, Jakub Kadnár, Samuel Kahák, Simona Kajánková, Terézia Klocáňová, Daniel Knotek)

jan 202021
 

4.A – T5 SJL
Témou hodiny bolo čítanie s porozumením. Žiaci dostali krátky úryvok textu, ktorý si samostatne prečítali. Spoločne sme si ho zreprodukovali a potom samostatne pracovali na úlohách, ktoré sa zameriavali na porozumenie textu. Úlohy sme si pred koncom hodiny spoločne skontrolovali.

Dátum konania: 20.1.2021 (8:00-9:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Michaela Teichgrábová
Počet žiakov: 21 (Marek Dobrovič, Alex Wiliam Ďubašák, Vladimír Ďurček, Helena Gaňová, Emília Goljanová, Tobias Konoradský, Sofia Králiková, Šimon Krištek , Adrián Kuder, Andrej Látka, Samuel Maruška, Patrik Molčík, Alexandra Ondrašinová, Mária Sára Sabolová, Terézia Slížiková, Sebastián Stanco, Natália Šmihovská, Amália Turská, Matej Tužinský, Jakub Vyletel, Nikola Žilinčíková)

jan 202021
 

8.A – BKP
Spracovanie písomnej dokumentácie projektu: Dokončovanie textu informačnej časti projektovej dokumentácie. Kontrola správnosti formálnych požiadaviek na text, overenie dodržania výkladového slohového postupu s cieľom vytvoriť text referátu. Kontrola správnosti uvádzania citovaných textov.

Dátum konania: 20.1.2021 (8:00-9:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Mária Oršulová
Počet žiakov: 10 (Lenka Bikárová, Adam Blahák, Karolína Brezániová, Sandra Čechová, Tamara Frátriková, Sofia Gjablová, Nina Hlavčová, Lucia Jamborová, Katarína Kasáková, Jozef Korčok)

jan 202021
 

8.A – BKP
Spracovanie písomnej dokumentácie projektu: Dokončovanie textu informačnej časti projektovej dokumentácie. Kontrola správnosti formálnych požiadaviek na text, overenie dodržania výkladového slohového postupu s cieľom vytvoriť text referátu. Kontrola správnosti uvádzania citovaných textov.

Dátum konania: 20.1.2021 (8:00-9:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Katarína Čapeková
Počet žiakov: 8 (Maximilián Kuzica, Petronela Kvašňovská, Viktória Obšivaná, Petrik Pollák, Samuel Puškáš, Timea Rešová, Samuel Suran, Tomáš Veverka)

jan 182021
 

9.B – T9 MAT
Čísla v tvare a.10n. : Súvislý aj nesúvislý text o Slnečnej sústave tvoril základ pre úlohy na prácu s číslami v tvare a.10n. Žiaci aktívne spolupracovali pri vyhľadávaní potrebných údajov, ktoré boli zadané formou tabuliek a diagramov.

Dátum konania: 18.1.2021 (12:00-13:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet žiakov: 16 (Lucia Budajová, Šimon Gabaj, Jana Gašparíková, Tobiáš Chebeň, Adriana Kaličáková, Martin Klimek, Samuel Koňušík, Matúš Krištek, Lea Kubíncová, Viktória Labudová, Júlia Magdalíková, Martin Rusnačko, Valentína Stoilová, Sára Šimeková, Peter Závodský, Jakub Zvolenský)

jan 182021
 

9.A – T9 MAT
Čísla v tvare a.10n. : Súvislý aj nesúvislý text o Slnečnej sústave tvoril základ pre úlohy na prácu s číslami v tvare a.10n. Žiaci aktívne spolupracovali pri vyhľadávaní potrebných údajov, ktoré boli zadané formou tabuliek a diagramov.

Dátum konania: 18.1.2021 (11:00-12:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet žiakov: 19 (Mercedes Clare Dúžeková, Tomáš Fujdiak, Nikola Gajdošová, Veronika Hlávková, Katarína Janíčková, Matúš Jurák, Bibiána Kollárová, Adam Kostik, Jakub Lupták, Samuel Malec, Juraj Mikulka, Samuel Neuman, Adam Sabol, Lucia Salajová, Sophia Stancová, Bronislav Škrivánek, Sofia Šmihovská, Kristína Švelková, Michaela Vyletelová)

jan 152021
 

4.A – T5 MAT
Z dôvodu dištančného vzdelávania sme sa na hodine sústredili na opakovanie rôznych typov úloh. Žiaci riešili úlohy na kombinatoriku, slovné úlohy, grafy. Všetky úlohy sme rozobrali, aby každý žiak pochopil ich riešenia.

Dátum konania: 15.1.2021 (9:00-10:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Monika Pistovčáková
Počet žiakov: 21 (Marek Dobrovič, Alex Wiliam Ďubašák, Vladimír Ďurček, Helena Gaňová, Emília Goljanová, Tobias Konoradský, Sofia Králiková, Šimon Krištek , Adrián Kuder, Andrej Látka, Samuel Maruška, Patrik Molčík, Alexandra Ondrašinová, Mária Sára Sabolová, Terézia Slížiková, Sebastián Stanco, Natália Šmihovská, Amália Turská, Matej Tužinský, Jakub Vyletel, Nikola Žilinčíková)

jan 152021
 

4.B – T5 MAT
Na dnešnej online hodine sme sa venovali grafom a úlohám s tým spojených. Spoločne sme si ukázali rôzne druhy a možnosti grafov. Čítali sme z nich rôzne údaje. Následne žiaci samostatne vypracovali test, kde tiež pracovali s grafmi. Test dostali cez edupage. PO vypracovaní mi ho poslali na kontrolu.

Dátum konania: 15.1.2021 (9:00-10:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Katarína Kalmanová
Počet žiakov: 25 (Lenka Bílková, Oliver Bodnár, Dominik Brand, Klára Cisáriková, Stela Černá, Matúš Čerňan, Kristína Friedlová, Viktória Fujáková, Denis Haviar, Ivana Heinrichová, Tomáš Hrobák, Marko Kozel, Alexander Lisík, Liana Mičianová, Alexandra Muchová, Dominik Petrík, Zara Polgárová, Nela Starečková, Stanislav Stehura, Dominik Stenchlák, Lucia Ščepková, Nela Vlková, Emília Vrabcová, Milan Leonardo Výrostko, Anna Žilinčárová)

jan 152021
 

4.C – T5 MAT
Témou hodiny boli hodiny a úlohy na riešenie času. So žiakmi sme si na začiatku hodiny spravili aktivitu zameranú na preopakovanie určovania času. Potom žiaci samostatne vypracovali pracovný list, ktorý som im ohodnotila.

Dátum konania: 15.1.2021 (9:00-10:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Michaela Teichgrábová
Počet žiakov: 23 (Lukáš Bátora, Dominik Decký, Lukáš Gáper, Linda Gerliciová, Tamara Holubová, Alex Jankula, Erik Jantoš, Anna Kvaššayová, Kristína Milecová, Sofia Mokáňová, Michaela Paulíčková, Sebastián Púček, Andrej Rička, Lukáš Sliviak, Tomáš Smolinský, Natália Štalmachová, Paulína Trnková, Matúš Turský, Adam Uhlárik, Laura Vitosová, Mária Anna Zikešková, Karolína Zuziaková, Andrej Zvarík)