Aktivita 2

Prehľad kľúčových udalostí a výsledkov činnosti uskutočnenej v rámci realizácie aktivity

mar 102021
 

8.A – BKP
Spracovanie písomnej dokumentácie projekt: Obsahové a formálne úpravy písomnej dokumentácie na základe spätnej väzby od konzultantov ročníkových projektov a vyučujúcich predmetu Brána k projektom.

Dátum konania: 10.3.2021 (8:00-9:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Mária Oršulová
Počet žiakov: 10 (Lenka Bikárová, Adam Blahák, Karolína Brezániová, Sandra Čechová, Tamara Frátriková, Sofia Gjablová, Nina Hlavčová, Lucia Jamborová, Katarína Kasáková, Jozef Korčok)

mar 102021
 

8.A – BKP
Spracovanie písomnej dokumentácie projekt: Obsahové a formálne úpravy písomnej dokumentácie na základe spätnej väzby od konzultantov ročníkových projektov a vyučujúcich predmetu Brána k projektom.

Dátum konania: 10.3.2021 (8:00-9:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Katarína Čapeková
Počet žiakov: 8 (Maximilián Kuzica, Petronela Kvašňovská, Viktória Obšivaná, Petrik Pollák, Samuel Puškáš, Timea Rešová, Samuel Suran, Tomáš Veverka)

mar 082021
 

9.B – T9 MAT
Stredová súmernosť: Prostredníctvom projektu Moje Iniciálky si žiaci zopakovali pravidlá stredovej súmernosti. Bol to individuálny jednohodinový projekt.

Dátum konania: 8.3.2021 (12:00-13:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet žiakov: 16 (Lucia Budajová, Šimon Gabaj, Jana Gašparíková, Tobiáš Chebeň, Adriana Kaličáková, Martin Klimek, Samuel Koňušík, Matúš Krištek, Lea Kubíncová, Viktória Labudová, Júlia Magdalíková, Martin Rusnačko, Valentína Stoilová, Sára Šimeková, Peter Závodský, Jakub Zvolenský)

mar 082021
 

9.A – T9 MAT
Stredová súmernosť: Prostredníctvom projektu Moje Iniciálky si žiaci zopakovali pravidlá stredovej súmernosti. Bol to individuálny jednohodinový projekt.

Dátum konania: 8.3.2021 (11:00-12:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet žiakov: 19 (Mercedes Clare Dúžeková, Tomáš Fujdiak, Nikola Gajdošová, Veronika Hlávková, Katarína Janíčková, Matúš Jurák, Bibiána Kollárová, Adam Kostik, Jakub Lupták, Samuel Malec, Juraj Mikulka, Samuel Neuman, Adam Sabol, Lucia Salajová, Sophia Stancová, Bronislav Škrivánek, Sofia Šmihovská, Kristína Švelková, Michaela Vyletelová)

mar 042021
 

4.A – T5 MAT
Na začiatku hodiny sme si so žiakmi vysvetlili náročnejšie úlohy z testu číslo 8 z Matematického zapínača. Žiaci potom samostatne vypracovávali tento test a odovzdali ho na kontrolu.

Dátum konania: 4.3.2021 (11:45-12:30)
Miesto konania: 4.A
Učiteľ: Mgr. Monika Pistovčáková
Počet žiakov: 21 (Marek Dobrovič, Alex Wiliam Ďubašák, Vladimír Ďurček, Helena Gaňová, Emília Goljanová, Tobias Konoradský, Sofia Králiková, Šimon Krištek , Adrián Kuder, Andrej Látka, Samuel Maruška, Patrik Molčík, Alexandra Ondrašinová, Mária Sára Sabolová, Terézia Slížiková, Sebastián Stanco, Natália Šmihovská, Amália Turská, Matej Tužinský, Jakub Vyletel, Nikola Žilinčíková)

mar 042021
 

4.B – T5 SJL
Na dnešnej extra hodine sme uzavreli tému vybrané slová. Ešte raz sme si ich cez cvičenia na interaktívnej tabuli precvičili. Potom žiaci samostatne vypracovali test, zameraný na všetky vybrané slová. Na konci hodiny test odovzdali na kontrolu

Dátum konania: 4.3.2021 (11:45-12:30)
Miesto konania: 4.B
Učiteľ: Mgr. Katarína Kalmanová
Počet žiakov: 25 (Lenka Bílková, Oliver Bodnár, Dominik Brand, Klára Cisáriková, Stela Černá, Matúš Čerňan, Kristína Friedlová, Viktória Fujáková, Denis Haviar, Ivana Heinrichová, Tomáš Hrobák, Marko Kozel, Alexander Lisík, Liana Mičianová, Alexandra Muchová, Dominik Petrík, Zara Polgárová, Nela Starečková, Stanislav Stehura, Dominik Stenchlák, Lucia Ščepková, Nela Vlková, Emília Vrabcová, Milan Leonardo Výrostko, Anna Žilinčárová)

mar 032021
 

9.B – T9 MAT
Osová súmernosť: Prostredníctvom projektu Moje Iniciálky si žiaci zopakovali pravidlá osovej súmernosti. Bol to individuálny jednohodinový projekt.

Dátum konania: 3.3.2021 (12:00-13:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet žiakov: 16 (Lucia Budajová, Šimon Gabaj, Jana Gašparíková, Tobiáš Chebeň, Adriana Kaličáková, Martin Klimek, Samuel Koňušík, Matúš Krištek, Lea Kubíncová, Viktória Labudová, Júlia Magdalíková, Martin Rusnačko, Valentína Stoilová, Sára Šimeková, Peter Závodský, Jakub Zvolenský)

mar 032021
 

9.A – T9 MAT
Osová súmernosť: Prostredníctvom projektu Moje Iniciálky si žiaci zopakovali pravidlá osovej súmernosti. Bol to individuálny jednohodinový projekt.

Dátum konania: 3.3.2021 (11:00-12:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet žiakov: 19 (Mercedes Clare Dúžeková, Tomáš Fujdiak, Nikola Gajdošová, Veronika Hlávková, Katarína Janíčková, Matúš Jurák, Bibiána Kollárová, Adam Kostik, Jakub Lupták, Samuel Malec, Juraj Mikulka, Samuel Neuman, Adam Sabol, Lucia Salajová, Sophia Stancová, Bronislav Škrivánek, Sofia Šmihovská, Kristína Švelková, Michaela Vyletelová)

mar 032021
 

8.C – BKP
Spracovanie písomnej dokumentácie projektu: Spracovanie záverečnej časti písomnej dokumentácie, v ktorej žiaci formulujú prínos svojho projektu a odporúčania z vlastnej práce budúcim riešiteľom projektu.

Dátum konania: 3.3.2021 (10:00-11:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Mária Oršulová
Počet žiakov: 11 (Matúš Boča, Laura Chovancová, Šimon Jurovec, Lukáš Kubek, Oto Laco, Tatiana Mičiaňová, Štefánia Michaličková, Martin Paiš, Petra Rajteková, Michal Štalmach, Emanuel Výrostko)

mar 032021
 

8.C – BKP
Spracovanie písomnej dokumentácie projektu: Spracovanie záverečnej časti písomnej dokumentácie, v ktorej žiaci formulujú prínos svojho projektu a odporúčania z vlastnej práce budúcim riešiteľom projektu.

Dátum konania: 3.3.2021 (10:00-11:00)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: Mgr. Katarína Čapeková
Počet žiakov: 12 (Lukáš Arendárik, Marta Báčiková, Martina Čakanková, Filip Čerňanský, Tomáš Králik, Kristína Kubalová, Alexandra Kubove, Patrik Počinek, David Stareček, Mário Súľovský, Gabriel Tichý, Rafael Výrostko)