Aktivita 2

Prehľad kľúčových udalostí a výsledkov činnosti uskutočnenej v rámci realizácie aktivity

dec 182019
 

Opakovanie piatich pravidiel. Čítanie prvej časti príbehu. Rozhovor. Scénka- situácie v ktorých sa mi nedarilo, alebo v ktorých som sa necítil/a komfortne.

Dátum konania: 18.12.2019 (14:00-15:00)
Miesto konania: Pavilón G chodba, herňa
Učiteľ: PaedDr. Janka Kamenská Halečková
Počet účastníkov: 10 (Oliver Gaňa, Tomáš Kopčan, Tamara Pilátová, Viktória Vladimíra Suranová, Michaela Hudecová, Nikola Smetanová, Andrej Záborský, Alica Dančíková, Alica Štauderová, Emma Vohralíková)

dec 182019
 

Kombinatorika v praxi
Žiaci si zobrali hracie kocky. Hodom kociek padali rôzne kombinácie čísel, ktoré zaznamenali do tabuľky. Týmto spôsobom zisťovali, ktoré súčty čísel padajú na kockách najčastejšie a naopak, ktoré padajú najmenej. Pred hrou žiaci tipovali, ktorý súčet čísel padne najčastejšie, a ktorý najmenej a porovnávali svoje tipy so zaznamenanými hodmi. Snažili sa uviesť dôvody, prečo niektoré súčty čísel padli častejšie ako iné. Týmto spôsobom rozvíjali logické myslenie a zoznamovali sa s pojmom štatistika.

Dátum konania: 18.12.2019 (14:00-15:00)
Miesto konania: Pavilón F Chodba 1. posch.
Učiteľ: Mgr. Jana Mravcová
Počet účastníkov: 15 (Viktória Cibulková, Ivana Dologová, Marko Dulin, Samuel Filip, Dávid Gabura, Tereza Holubová, Lívia Krajčíková, Lucia Linetová, Sebastián Melicherčík, Kristián Sádecký, Leonard Šugár, Michal Turjak, Kristína Urbanová, Viktória Urbanová, Kristína Zikešová)

dec 182019
 

Kombinatorika v praxi
Žiaci si zobrali hracie kocky. Hodom kociek padali rôzne kombinácie čísel, ktoré zaznamenali do tabuľky. Týmto spôsobom zisťovali, ktoré súčty čísel padajú na kockách najčastejšie a naopak, ktoré padajú najmenej. Pred hrou žiaci tipovali, ktorý súčet čísel padne najčastejšie, a ktorý najmenej a porovnávali svoje tipy so zaznamenanými hodmi. Snažili sa uviesť dôvody, prečo niektoré súčty čísel padli častejšie ako iné. Týmto spôsobom rozvíjali logické myslenie a zoznamovali sa s pojmom štatistika.

Dátum konania: 18.12.2019 (14:00-15:00)
Miesto konania: Pavilón F Chodba 1. posch.
Učiteľ: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet účastníkov: 13 (Bianka Galiová, Jozef Janto, Nina Jaššáková, Oliver Muščík, Martina Myšiaková, Sofia Nociarová, Adriana Slížiková, Dominik Stanco, Sebastián Martin Staněk, Nina Sušková, Ján Szczypiński, Alex Tomanica, Nicolette Záňová)

dec 182019
 

8.B – BKP
Spracovanie písomnej dokumentácie projektu
Požiadavky pre vypracovanie kvalitného ročníkového produktu podľa základných prístupov k spracovaniu projektu – výskumný, tvorivý a spravodajský. Hľadanie možností ako dané požiadavky reflektovať v samotných ročníkových projektoch žiakov.

Dátum konania: 18.12.2019 (12:30-13:15)
Miesto konania: PC Tera F71
Učiteľ: Mgr. Katarína Čapeková
Počet žiakov: 10 (Jakub Knižka, Matúš Krištek, Vitória Labudová, Júlia Magdalíková, Viktória Michulková, Michaela Ochodničanová, Martin Rusnačko, Sára Šimeková, Peter Závodský, Jakub Zvolenský)

dec 182019
 

8.B – BKP
Spracovanie písomnej dokumentácie projektu
Požiadavky pre vypracovanie kvalitného ročníkového produktu podľa základných prístupov k spracovaniu projektu – výskumný, tvorivý a spravodajský. Hľadanie možností ako dané požiadavky reflektovať v samotných ročníkových projektoch žiakov.

Dátum konania: 18.12.2019 (12:30-13:15)
Miesto konania: PC Giga F124
Učiteľ: Mgr. Mária Oršulová
Počet žiakov: 12 (Matúš Benko, Lucia Budajová, Adrian Rudolf Frátrik, Šimon Gabaj, Jana Gašparíková, Patrik Gärtner, Tobiáš Chebeň, Adriana Kaličáková, Martin Klimek, Samuel Koňušík, Lea Kubíncová, Valentína Stoilová)

dec 182019
 

9.A – T9 SJL
Pracovali sme so súvislým informačným textom.
Žiak musel informáciu vyvodiť na základe textu, nepracoval len s jedným údajom, ale musel uvažovať nad textom zo širšej perspektívy. informácia z obsahu textu vyplýva alebo s ním súvisí, no nie je v texte explicitne uvedená. Žiak vysvetľoval významy uvedené v texte, autorov zámer, porovnal informácie, dal ich do súvislostí, vyvodzoval hlavnú myšlienku a uvádzal dôkazy z textu.

Dátum konania: 18.12.2019 (11:35-12:20)
Miesto konania: 9.A
Učiteľ: Mgr. Stanislava Horáčková
Počet žiakov: 22 (Tomáš Berzák, Viktória Brindová, Martin Ďurana, Adam Fuček, Peter Fujdiak, Adela Gašková, Filip Gazdík, Lenka Grüllingová, Simona Hulínová, Michal Jurčo, Samuel Kákoš, Barbora Kmecíková, Patrik Kocemba, Milan Kozlík, Adam Kypus, Silvia Michulková, Ela Rašková, Šárka Sádecká, Dávid Schwarz, Simona Sklenár, Pavol Vavrica, Sára Vicenová)

dec 182019
 

9.B – T9 MAT
Úlohy na rovnice, v ktorých si žiaci upevnili vedomosti o ekvivalentných úpravách vychádzali z biologických textov. Údaje o jednotlivých druhov živočíchov a ich rekordoch získali z textov, tabuliek a grafom. Žiaci sa naučili vybrať potrebné údaje pre zostavenie rovnice a jej výpočet.

Dátum konania: 18.12.2019 (11:35-12:20)
Miesto konania: 9.B
Učiteľ: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet žiakov: 23 (Ema Benková, Petra Dujčíková, Valéria Gabajová, Daniela Gírová, David Hechtberger, Janka Holbičková, Daniela Hronská, Erik Janošík, Timotej Kandela, Maroš Kopera, Jakub Kubička, Kristína Kučeráková, Simona Kvasnicová, Klaudia Lalinská, Veronika Magová, Adrián Obžera, Naďa Papánová, Zoran Polgár, Domonika Randíková, Marcus Rudzan, Emma Staňová, Martin Súľovský, Natália Škvareninová)

dec 182019
 

4.C – T5 SJL
Témou hodiny bolo Delenie hlások na znelé a neznelé. Zopakovali sme si pravidlá pri ich používaní. Žiaci vypracovali pracovný list , kde dopĺňali do textu slová.

Dátum konania: 18.12.2019 (10:40-11:25)
Miesto konania: 4.C
Učiteľ: Mgr. Katarína Kalmanová
Počet žiakov: 20 (Ondrej Báčik, Šimon Benko, Alžbeta Bernátová, Kristína Faryová, Leo Holý, Karin Chovančíková, Samuel Jančuška, Samuel Jaška, Juraj Knutelský, Tatiana Machutová, Adam Malec, Dominika Papajová, Lukáš Raab, Liliana Sabová, Sarah Slučiková, Patrik Ševčík, Šimon Školník, Peter Švrlo, Kamila Trnovcová, Radovan Turský)

dec 182019
 

8.A – BKP
Spracovanie písomnej dokumentácie projektu
Požiadavky pre vypracovanie kvalitného ročníkového produktu podľa základných prístupov k spracovaniu projektu – výskumný, tvorivý a spravodajský. Hľadanie možností ako dané požiadavky reflektovať v samotných ročníkových projektoch žiakov.

Dátum konania: 18.12.2019 (8:40-9:25)
Miesto konania: PC Tera F69
Učiteľ: Mgr. Katarína Čapeková
Počet žiakov: 9 (Mercedes Clare Dúžeková, Nikola Gajdošová, Veronika Hlávková, Katarína Janíčková, Matúš Jurák, Bibiána Kollárová, Adam Kostik, Jakub Lupták, Samuel Malec)

dec 182019
 

8.A – BKP
Spracovanie písomnej dokumentácie projektu
Požiadavky pre vypracovanie kvalitného ročníkového produktu podľa základných prístupov k spracovaniu projektu – výskumný, tvorivý a spravodajský. Hľadanie možností ako dané požiadavky reflektovať v samotných ročníkových projektoch žiakov.

Dátum konania: 18.12.2019 (8:40-9:25)
Miesto konania: PC Giga F118
Učiteľ: Mgr. Mária Oršulová
Počet žiakov: 11 (Tomáš Fujdiak, Juraj Mikulka, Samuel Neuman, Adam Sabol, Lucia Salajová, Sophia Stancová, Ivan Šebík, Bronislav Škrivánek, Sofia Šmihovská, Kristína Švelková, Michaela Vyletelová)