okt 092019
 

9.B – T9 SJL
Na úvodnej hodine sme si povedali pravidlá práce na hodine, spôsob hodnotenia, stupnicu hodnotenia. Popísali sme si priebeh vyučovania, stanovili sme si cieľ – na koľko percent by chceli žiaci napísať monitor. Utvorili sme si tabuľku s 10 kolónkami na testy, kde budú žiaci sledovať svoje výsledky. Na konci tabuľky si žiaci napísali ich predpoklad alebo cieľ, ku ktorému by chceli smerovať.

Dátum konania: 9.10.2019 (7:45-8:30)
Miesto konania: Luna
Učiteľ: Mgr. Stanislava Horáčková
Počet žiakov: 23 (Ema Benková, Petra Dujčíková, Valéria Gabajová, Daniela Gírová, David Hechtberger, Janka Holbičková, Daniela Hronská, Erik Janošík, Timotej Kandela, Maroš Kopera, Jakub Kubička, Kristína Kučeráková, Simona Kvasnicová, Klaudia Lalinská, Veronika Magová, Adrián Obžera, Naďa Papánová, Zoran Polgár, Domonika Randíková, Marcus Rudzan, Emma Staňová, Martin Súľovský, Natália Škvareninová)

 Odoslať komentár

Pri písaní môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(povinné)

(povinné)

22 − = 16

*