jún 152021
 

9.B – T9 MAT
Podobnosť trojuholníkov – žiaci využívali svoje vedomosti pri výpočtoch príkladov z praxe. Pracovali s mapou, plánmi. Svoje výsledky si navzájom porovnávali. Pri rozporoch museli použiť správne argumenty na podporu svojho výsledku.

Dátum konania: 15.6.2021 (10:50-11:35)
Miesto konania: 6.B
Učiteľ: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet žiakov: 16 (Lucia Budajová, Šimon Gabaj, Jana Gašparíková, Tobiáš Chebeň, Adriana Kaličáková, Martin Klimek, Samuel Koňušík, Matúš Krištek, Lea Kubíncová, Viktória Labudová, Júlia Magdalíková, Martin Rusnačko, Valentína Stoilová, Sára Šimeková, Peter Závodský, Jakub Zvolenský)

 Odoslať komentár

Pri písaní môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(povinné)

(povinné)

64 − = 62

*