jún 052020
 

9.A – T9 MAT
Podobnosť trojuholníkov
Žiaci využívali svoje vedomosti pri výpočtoch príkladov z praxe. Pracovali s mapou, plánmi. Svoje výsledky si navzájom porovnávali. Pri rozporoch museli použiť správne argumenty na podporu svojho výsledku.

Dátum konania: 5.6.2020 (9:35-10:20)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet žiakov: 22 (Tomáš Berzák, Viktória Brindová , Martin Ďurana , Adam Fuček , Peter Fujdiak, Adela Gašková , Filip Gazdík, Lenka Grüllingová, Simona Hulínová , Michal Jurčo, Samuel Kákoš, Barbora Kmecíková, Patrik Kocemba, Milan Kozlík, Adam Kypus, Silvia Michulková, Ela Rašková, Šárka Sádecká, Dávid Schwarz, Simon Sklenár, Pavol Vavrica , Sára Vicenová)

 Odoslať komentár

Pri písaní môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(povinné)

(povinné)

45 − 38 =

*