okt 152019
 

4.C – T5 MAT
Témou hodiny bolo delenie 10,100,1000. Na začiatku hodiny žiaci vypracovali krátku samostatnú prácu, kde som zistila, či žiaci pochopili učivo z predchádzajúcej hodiny. Následne som im vysvetlila princíp delenia 10,100,1000. Spoločne žiaci vypracovali niekoľko úloh, potom pracovali samostatne v pracovných listoch.

Dátum konania: 15.10.2019 (11:35-12:20)
Miesto konania: 4.C
Učiteľ: Mgr. Katarína Kalmanová
Počet žiakov: 20 (Ondrej Báčik, Šimon Benko, Alžbeta Bernátová, Kristína Faryová, Leo Holý, Karin Chovančíková, Samuel Jančuška, Samuel Jaška, Juraj Knutelský, Tatiana Machutová, Adam Malec, Dominika Papajová, Lukáš Raab, Liliana Sabová, Sarah Slučiková, Patrik Ševčík, Šimon Školník, Peter Švrlo, Kamila Trnovcová, Radovan Turský)

 Odoslať komentár

Pri písaní môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(povinné)

(povinné)

− 1 = 1

*