dec 152020
 

V úvode sme si charakterizovali klasifikáciu didaktických hier. Zaoberali sme sa konkrétnymi podmienkami, ktoré musíme vytvoriť, ak chceme hry na hodinách realizovať. V diskusii sme prešli od negatívnych dopadov na vyučovací proces k väčšinovým pozitívnym. Uviedli sme konkrétne príklady možných didaktických hier v rôznych fázach vyučovacej hodiny.

Dátum konania: 15.12.2020 (14:00-17:00)
Miesto konania: pavilón F
Vedúci: Ing. Alena Lalinská
Počet účastníkov: 6 (Ing. Alena Lalinská, Ing. Jaroslava Beňušová, Ing. Ivana Jurčová, PaedDr. Marta Šplhová, Mgr. Jozef Šimko, Ing. Viola Kiššová)

 Odoslať komentár

Pri písaní môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(povinné)

(povinné)

− 5 = 1

*