máj 292020
 

9.B – T9 MAT
Podobnosť trojuholníkov
Žiaci využívali svoje vedomosti pri výpočtoch príkladov z praxe. Pracovali s mapou, plánmi. Svoje výsledky si navzájom porovnávali. Pri rozporoch museli použiť správne argumenty na podporu svojho výsledku.

Dátum konania: 29.5.2020 (10:40-11:25)
Miesto konania: dištančné vzdelávanie
Učiteľ: PaedDr. Alexandra Brestovanská
Počet žiakov: 23 (Ema Benková, Petra Dujčíková, Valéria Gabajová, Daniela Gírová, David Hechtberger, Janka Holbičková, Daniela Hronská, Erik Janošík, Timotej Kandela, Maroš Kopera, Jakub Kubička, Kristína Kučeráková, Simona Kvasnicová, Klaudia Lalinská, Veronika Magová, Adrián Obžera, Naďa Papánová, Zoran Polgár, Dominika Randíková, Marcus Rudzan, Emma Staňová, Martin Súľovský, Natália Škvareninová)

 Odoslať komentár

Pri písaní môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(povinné)

(povinné)

20 − = 17

*